အ ဓိ ပ တိ ပ
စၥ ယ အ ေၾကာ င္ း
အဓိပတိ ပစၥည္း ဆိုတာ မိိမိႏွင့္
ဆက္စပ္ေနတဲ့ တရားေတြ အေပၚမွာ လြန္ကဲစြာ အစိုးရတတ္တဲ့ အေၾကာင္း တရား
ျဖစ္ပါတယ္ ။ ။ ၁ ။ ဆႏၵ ၂ ။ ဝီရိယ ၃ ။ စိတ္
၄ ။ ပညာ -- ဆိုျပီး အဓိပတိ
တရားသေဘာ ၄ - မ်ိဳးရိွပါတယ္ ။ ၾကားဖူးၾကမယ္
ထင္ပါတယ္ -- ဆႏၵဝေတာ ကိ ံ နာမ
န သိဇၩတိ (
ဆႏၵေတြ ျပင္းထန္ေနတဲ့ သူအတြက္ မျပီးဖူး မေအာင္ျမင္ဖူး ဆိုတာ မရိွဖူး )
ဆိုတဲ့ စကါးရပ္ကေလး ေလ ။ ဒီလို ပဲ -- ဆႏၵျဖစ္ေစ
/ ဝီရိယ ျဖစ္ေစ /
စိတ္က ျဖစ္ေစ / ပညာ
က ျဖစ္ေစ - မျပဳမီ
ေရွးအဖို႕ကေနျပီး လြန္ကဲ ျပင္းထန္တဲ့
အားၾကီးတဲ့ အေၾကာင္း အေနအားျဖင့္ ဆႏၵ + ဝီရိိယ + စိတ္ + ပညာ - တို႕က ဦးေဆာင္ျပီး
ကိုယ္တိုင္လဲ ျဖစ္တယ္ ။ ယွဥ္ေဖာ္ယွဥ္ဖက္ တရားသေဘာ ေတြကိုလဲ သူတို႕ အလိုအတိုင္း ျဖစ္ေစတတ္တယ္ ။
အလုပ္တခု ကို ျပဳလုပ္ရာမွာ ဆႏၵ ၊
ဝီရိယ ၊ စိတ္ ၊ ပညာ -- သူတို႔ ေလးပါး စလံုး ပါခ်င္ပါမယ္ ။ သို႔ေသာ္ တဦးတည္း
ကသာ အဓိပတိ အေနအားျဖင့္ ေက်းဇူးျပဳႏိုင္တယ္
။ {{
မင္း ဧကရာဇ္ ႏွင့္ တူပါတယ္ ။
ဘယ္ေလာက္ပဲ မင္း မွဴး မတ္ေတြ ဝန္ၾကီး စသည္ေတြ ေပါမ်ားၾကေသာ္လဲပဲ မင္းဧကရာဇ္က သာလွ်င္ အဓိက ျဖစ္သလိုပါပဲ ။။ }}
သေဘာ ေပါက္ေလာက္မယ္ ထင္ပါတယ္ ။
ထို႔အတူပါပဲ ဆႏၵတရားက လြန္ကဲေနလွ်င္
ဆႏၵာဓိပတိ -- ဆိုျပီး ျဖစ္တယ္ ။ ဝီရိယ လြန္ကဲေနလွ်င္ /
စိတ္က ဦးေဆာင္ေနလွ်င္ / ပညာက
ဦးေဆာင္ေနလွ်င္ -- ပညာဓိပတိ -စသည္အားျဖင့္ အဓိပတိ ပစၥည္း အေနအားျဖင့္
ေက်းဇူးျပဳၾက ( ေထာက္ပံ့ ၾက ) ပါတယ္ ။။ ။။
ဒီေနရာမွာ ၾကိဳျပီး ေျပာထားလိုတာက ကၠုျႏိၵယ ပစၥည္းကလဲ သူ႕ရဲ့ ဆိုင္ရာ ကိစၥ
ေတြမွာ အစိုးရတာပဲ ။ ဒါျဖင့္ အစိုးရတာခ်င္းတူမေန ဘူးလား - ဆိုေတာ့ မတူၾကပါဘူး ။ သူတို႕က မိမိ တို႕ရဲ့ သက္ဆိုင္ရာမွာသာ အစိုးရပါတယ္ ။
No comments:
Post a Comment